Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní podmínky firmy Kopecký CZ, s.r.o.

Společnost:

Kopecký CZ s.r.o.

se sídlem

Cyrilská 14b

Brno 2

PSČ: 602 00

IČ: 26220679

DIČ: CZ26220679

Sortiment zboží

Přehled prodávaného sortimentu zboží s cenami je uveden v internetovém obchodě www.kovani-nabytek.cz a je pravidelně aktualizován.

Platba za zboží

Zboží lze uhradit v současné době těmito způsoby:

a. dobírkou při převzetí zboží

b. hotově při převzetí zboží na prodejně

c. předem platební kartou

c. fakturou se splatností (pouze u registrovaných zákazníků s již prověřenou platební morálkou)

Způsob odeslání / předání zboží

a. závoz vlastními auty

b. kurýrní službou do 48 hod od data vyskladnění v rámci ČR

c. osobním vyzvednutím na prodejně: Vinohradská 76, 618 00 Brno

Dopravné

a. Zasílání na dobírku je prováděno přepravními společnostmi.


Cena je:

120,- Kč bez DPH za 1 ks standardní balík (délka do 2 m, váha do 40 kg),

300,- Kč bez DPH za 1 ks nadstandardní balík (délka nad 2 m, váha nad 40 kg).


Tento poplatek v sobě zahrnuje dopravné, balné, event. dobírku a další poplatky spojené s expedicí zboží.

Dodací termíny

a. Snažíme se dodávat zboží v co nejkratším možném termínu. Značná část položek je přímo skladem

a pak může být objednané zboží vyskladněno OBRATEM a doručeno do 48 hodin od vyskladnění.


b. Termín dodání u neskladových položek se řídí skladovými dispozicemi výrobců, což bývá zhruba 2-3 týdny;

v případě delšího dodacího termínu kontaktujeme zákazníka a domlouváme se s ním na dalším postupu.

V případě potřeby je možné prověřit stav objednávky na tel. 548 133 111 v pracovní dny od 7.30 do 16.00 hod.

Vrácení zboží

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů bez uvedení důvodu.

Při odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka nebude vrácen zaplacený manipulační poplatek (dopravné/poštovné).

U produktů vyráběných na zakázku dle specifikace zákazníka nelze odstoupit od smlouvy ze strany zákazníka bez uvedení důvodu.

Ceny a cenové kategorie

Slevy jsou stanoveny dle jednorázového anebo průměrného měsíčního odběru. Jejich přiřazení se aktualizuje jednou za tři měsíce. Za průměrný měsíční odběr se považuje aritmetický průměr odběru za uplynulé tři měsíce.

Prodávající si vyhrazuje právo upravovat ceny, cenové kategorie i slevy. Zboží je účtováno dle ceny platné ke dni dodávky.

Ceny zobrazené na eshopu jsou po přiřazení zákazníka k registrovanému účtu vždy aktuální a platná včetně uvedených slev.

Záruka, reklamace

Po převzetí zboží zákazníkem nebude brán zřetel na pozdější reklamace z důvodu povrchového mechanického poškození. Proto žádáme zákazníky, aby při přebírání zboží provedli vizuální kontrolu přebíraného zboží.

Firma Kopecký CZ s.r.o. neručí za poškození zásilky na dobírku v průběhu přepravy.
Proto žádáme zákazníky, aby při přebírání zboží provedli vizuální kontrolu přebíraného zboží a případné zjištěné závady okamžitě řešili s dopravcem.
V případě jakéhokoli dotazu ohledně reklamace zaslaného zboží se v rámci co nejrychlejšího vyřízení obraťte prosím na naše pracovníky na tel./fax. čísle 548 133 111 v pracovní dny od 7.30 do 16.00 hod.

V případě, že dojde mezi Společností/Prodávajícím (podle toho jak se kde označujete) a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Ochrana osobních dat

Společnost Kopecký CZ s.r.o. se zavazuje, že nebude poskytovat osobní data Vámi sdělená třetím osobám

a že tyto budou sloužit jako důvěrná pouze pro interní potřebu naší firmy za účelem neustálého udržování

a zkvalitňování vzájemných dodavatelsko-odběratelských vztahů.

Bezpečnost a ochrana informací a osobních údajů

Provozovatel e-shopu firma Kopecký CZ, s.r.o. jako správce osobních údajů tímto v souladu s ustanovením

čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení 

o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky o tom, že:

1. Osobní údaje zákazníka, které budou společnosti Kopecký CZ odevzdány při odeslání objednávky, budou

zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných

nároků zákazníka z vadného plnění.

Právním základem pro zpracování osobních údajů zákazníka je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou

zákazníka a současně také plnění zákonných povinností společnosti Kopecký CZ dle právních předpisů upravujících

práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.

2. Důvodem poskytnutí osobních údajů zákazníka společnosti Kopecký CZ je identifikace smluvních stran nezbytná

pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.

3. Osobní údaje zákazníka budou zpracovány po dobu, po kterou je společnost Kopecký CZ povinna tyto údaje

uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5-ti let dle zákona o účetnictví

nebo po dobu 10-ti let dle zákona o DPH.

4. Při zpracování osobních údajů zákazníka nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.

5. Společnosti Kopecký CZ nejmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje zákazníka mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému zákazníkem, a dále osobám, které společnosti Kopecký CZ poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Společnost Kopecký CZ nemá v úmyslu předat osobní údaje zákazníka do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám

6. Zákazník má právo požadovat od společnosti Kopecký CZ přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že společnost Kopecký CZ při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

KOMPLETNÍ VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI Kopecký CZ s.r.o.

1. Obecná ustanovení, objednávka

1.1 Společnost Kopecký CZ s.r.o., se sídlem Cyrilská 14b, Brno 2, PSČ 602 00, IČ 26220679,

zaps. v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, v oddíle C, vložka 37542

je obchodní společností založenou a existující dle platného právního řádu České republiky, dále též jen „prodávající“.

1.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též jen „VOP“) ve smyslu ust. § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,

občanského zákoníku v platném znění (dále též jen „NOZ“) určují část obsahu veškerých smluv (včetně smluv ústních)

uzavíraných prodávajícím se svými obchodními partnery (dále též jen „kupující“), kteří od prodávajícího nakupují

- odebírají zboží z jeho aktuálního sortimentu (dále jen „zboží“).

1.3 Jakákoli kupní smlouva, jakož i jakákoli jiná smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím na dodávku zboží

(dále jen „smlouva“) zahrnuje i tyto obchodní podmínky, a to v rozsahu, v jakém není dle výslovných ujednání

smlouvy sjednáno odchýlení se od těchto VOP. Jakékoliv odchylky od těchto VOP vyžadují písemnou dohodu

prodávajícího a kupujícího. Odchylná ujednání od těchto VOP daná smlouvou mají přednost před zněním těchto VOP.

Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího neupravené samostatnou smlouvou, ani těmito VOP se řídí příslušnými

ustanoveními NOZ, zejména ustanoveními § 2079 a násl. o koupi.

1.4 Prezentace zboží prodávajícího v listinných materiálech prodávajícího jako jsou tištěné katalogy, reklamní prospekty,

letáky, manuály atp. jsou informativního charakteru a nepředstavují nabídku či návrh na uzavření smlouvy, ani jiné

právní jednání směřující k uzavření smlouvy a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně dodávky tohoto zboží.

1.5 Kupující u prodávajícího objednává zboží na základě objednávky. Objednávky jsou pro kupujícího vždy závazné.

K uzavření smlouvy na dodávku zboží mezi prodávajícím a kupujícím dochází okamžikem potvrzení objednávky kupujícího,

není-li smluvními stranami písemně dohodnuto jinak. Prodávající je oprávněn objednávku odmítnout.

1.6 Uzavřením smlouvy kupující potvrzuje, že se se zněním těchto VOP seznámil, tj. že si je řádně přečetl, že jim rozumí

a bez výhrad s nimi souhlasí. Prodávající je na podkladě uzavřené smlouvy povinen kupujícímu zboží do místa plnění dodat

a umožnit mu nabýt vlastnického práva k dodanému zboží. Kupující je povinen zboží převzít, seznámit se s jeho stavem

a zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží. Kupující se zavazuje převzít a zaplatit cenu zboží i v případě, že bude dodána

pouze jeho část.

1.7 Objednávka kupujícího musí být dostatečně specifikována, tj. musí obsahovat zejména: - označení smluvních stran

(kupujícího a prodávajícího), - číslo objednávky, - specifikaci objednávaného zboží v souladu s aktuální katalogovou

nabídkou zboží či individuální nabídkou zboží prodávajícího, - množství objednávaného zboží, - místo dodání zboží

v souladu s čl. 2.1. těchto VOP, - dobu (termín) dodání zboží v souladu s čl. 2.2. těchto VOP, - datum vystavení objednávky,

- identifikaci osoby, která jako osoba oprávněná za kupujícího jednat, objednávku činí.

1.8 Objednávku lze učinit ústně při okamžitém osobním odběru zboží u prodávajícího, jinak písemně, kdy za písemnou

objednávku je považována rovněž objednávka zaslaná prodávajícímu elektronickou poštou (e-mailem) či faxem.

1.9 Obdržené objednávky kupujícího prodávající potvrdí. Za potvrzení objednávky prodávajícím se rovněž považuje

dodání zboží kupujícímu v souladu s učiněnou objednávkou.

2. Dodání zboží

2.1 Místem plnění (předání zboží kupujícímu) může být: a) v objednávce specifikovaná provozovna či sklad

prodávajícího, kde si kupující, či jím prokazatelně pověřená osoba (např. i kupujícím sjednaný přepravce)

objednané zboží v dohodnutém termínu převezme. b) místo mimo provozovnu či sklad prodávajícího,

na které má být objednané zboží prodávajícím doručeno. Takové místo je kupující povinen přesně

a nezaměnitelně specifikovat v objednávce. Náklady na přepravu zboží do tohoto místa plnění nese kupující

a budou mu vyúčtovány vždy společně s cenou dodaného zboží ve výši odpovídající aktuálnímu ceníku přepravy.

2.2 Doba plnění (dodání objednaného zboží kupujícímu) činí:

a) v případě dodacího místa dle čl. 2.1, písm. a) může být v závislosti na druhu zboží toto předáno kupujícímu

neprodleně od doručení objednávky kupujícího prodávajícímu, bude-li objednávka prodávajícím potvrzena

a nedohodnou-li se kupující a prodávající jinak.

b) v případě dodacího místa dle čl. 2.2, písm. b) minimálně 2 dní od doručení objednávky kupujícího prodávajícímu,

bude-li objednávka prodávajícím potvrzena a nedohodnou-li se kupující a prodávající písemně jinak.

Konkrétní termín a čas, kdy bude objednané zboží připraveno k předání kupujícímu v objednávkou požadovaném

místě dodání, avizuje prodávající kupujícímu minimálně 1 den před uplynutím dodacího termínu.

2.3 Prodávající není vázán dobou dodání zboží v objednávce kupujícího, je-li v rozporu s výše uvedenými limity

minimální dodací doby zboží.

2.4 Řádně a včas dodané zboží je kupující, popř. jím prokazatelně pověřená osoba (tj. též kupujícím pověřený přepravce zboží)

povinen převzít a převzetí zboží potvrdit na dodacím listu prodávajícího; vedle podpisu osoby, která zboží převzala,

musí být na dodacím listu vypsáno její jméno a příjmení, pracovní zařazení u kupujícího či vztah ke kupujícímu

a uvedeno datum převzetí zboží.

2.5 Nedojde-li k řádnému a včasnému převzetí objednaného zboží ze strany kupujícího, jedná se o porušení

smluvní povinnosti kupujícího. Neposkytne-li kupující prodávajícímu potřebnou součinnost k odevzdání předmětu

koupě (předání zboží) či nepřevezme-li si kupující zboží v souladu se smlouvou, je kupující povinen prodávajícímu

uhradit veškeré náklady (zejména náklady v souvislosti s doručením předmětu koupě do místa plnění) jakož i veškeré škody,

které takovým porušením povinnosti kupujícího vznikly, a to včetně ušlého zisku.

2.6 Vlastnické právo k dodanému zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem

převzetí zboží kupujícím či jím pověřenou osobou, tj. i jím pověřeným dopravcem.

2.7 Kupující je povinen dodané zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží prohlédnout nebo zařídit jeho odbornou

prohlídku a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.

2.8 Vrácení zboží: Zboží zakoupené u nás lze vrátit bez storno poplatku, a to v neporušeném obalu a v obvyklém množství,

nejpozději do 30-ti dnů od jeho zakoupení. Po tomto termínu je zákazníkům účtován storno poplatek ve výši 30% z ceny

vráceného zboží. Tyto podmínky platí pro zákazníky registrované u nás dle jejich IČO/DIČ.

Pro zákazníky koncové (bez IČO/DIČ) platí podmínky vrácení zboží dle občanského zákoníku, tj. do 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu.

3. Cena a platební podmínky

3.1. Kupující bere na vědomí, že sortiment zboží, jakož i jeho jednotková kupní cena, mohou být prodávajícím měněny.

Aktuální přehled nabízeného zboží včetně jednotkové ceny zboží je dostupný na e-shopu prodávajícího www.kovani-nabytek.cz

Příp. formou ceníků a kalkulátorů v sekci „DOKUMENTY“ pro zboží na míru. Kupující je povinen takové aktualizace sledovat

a tyto zohlednit ve svých objednávkách.

3.2. Pro stanovení kupní ceny zboží je rozhodující položková cena zboží uveřejněná v době doručení objednávky kupujícího

prodávajícímu na internetové stránce prodávajícího http://www.kopeckycz.cz v sekci ke stažení /ceníky a v případě

atypického zboží vypočtená dle tabulek v sekci Kalkulátory, výpočty cen atypických výrobků, nebo cena zboží stanovená

v individuální písemné nabídce prodávajícího, případně též písemně sjednané věrnostní slevy.

3.3. Všechny ceny jsou smluvní a jsou uvedeny bez DPH a nezahrnují náklady na přepravu zboží, pokud není výslovně

uvedeno jinak. K účtované ceně zboží a případným nákladům na přepravu zboží bude připočtena daň z přidané hodnoty

v sazbě platné podle zvláštních právních předpisů ke dni zdanitelného plnění.

3.4. Kupujícímu vzniká povinnost uhradit prodávajícímu kupní cenu zboží, jakož i případné náklady prodávajícího na přepravu

zboží do kupujícím určeného místa plnění, po dodání zboží, a to na základě faktury vystavené prodávajícím.

3.5. Právo vyúčtovat kupujícímu cenu zboží a případné náklady na přepravu zboží vzniká prodávajícímu okamžikem dodání

objednaného zboží kupujícímu.

3.6. Doba splatnosti faktur činí 7 dnů ode dne vystavení faktury, nebude-li prodávajícím a kupujícím písemně dohodnuto jinak.

V pochybnostech se má za to, že faktura byla doručena kupujícímu třetího dne ode dne jejího vystavení prodávajícím.

3.7. Kupující je povinen vyúčtovanou kupní cenu zboží včetně případných nákladů na přepravu zboží prodávajícímu

uhradit nejpozději v den splatnosti faktury. Za uskutečněnou platbu se považuje den připsání finančních prostředků

na účet prodávajícího nebo den složení hotovosti na pokladně prodávajícího. V případě hotovostní úhrady na pokladně

prodávajícího tento vystaví doklad o přijetí platy. 3.8. Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit kupujícímu dodávky zboží,

pokud se kupující ocitne v prodlení s úhradou faktur vystavených prodávajícím na zaplacení kupní ceny (případně též nákladů

na přepravu) již dodaného zboží. Prodávající se v takovém případě neocitá v prodlení s dodáním zboží.

3.9. Ocitne-li se kupující v úpadku, či hrozí-li mu úpadek ve smyslu platných právních předpisů upravující úpadek

dlužníka (insolvenci) či je-li na kupujícího podán insolvenční návrh, je kupující povinen o tom bez prodlení písemně informovat

prodávajícího.

4. Jakost a obal zboží, záruka za jakost

4.1. Nejsou-li prodávajícím a kupujícím písemně dohodnuty speciální požadavky na jakost, provedení a obal zboží,

prodávající kupujícímu dodá objednané zboží v jakosti a provedení odpovídajícím obvyklému účelu, kterému zboží slouží,

zabalené a označené tak, aby byla se zbožím jednoduchá manipulace a aby se zboží v průběhu přepravy nepoškodilo ani nedošlo

k jeho záměně.

4.2. Prodávající prohlašuje, že jím dodávané zboží splňuje podmínky stanovené zákonem č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích

na výrobky v platném znění. Prohlášení o shodě vlastností stanovených výrobků s požadavky na bezpečnost vystavené v souladu

s § 13 výše uvedeného zákona jsou uložena k nahlédnutí v sídle prodávajícího. Na žádost kupujícího vydá prodávající kupujícímu

do 7 dnů od požádání písemné potvrzení o tom, že bylo vydáno prohlášení o shodě, případně kopii příslušného prohlášení o shodě.

4.3. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost zboží v závislosti na délce záruční doby garantované výrobcem.

Délka záruční doby v případě jednotlivého zboží se může lišit a může se vztahovat pouze na určité specifické vlastnosti zboží.

Záruka za jakost zboží se nevztahuje na mechanické poškození zboží. Záruční doba počíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím.

5. Reklamační podmínky

5.1 Zjevné vady zboží, zejména tedy vady v množství, jakosti, provedení, kompletnosti, označení či balení zboží je kupující povinen

písemně oznámit prodávajícímu (reklamovat) bez zbytečného odkladu po přechodu nebezpečí škody na zboží z prodávajícího

na kupujícího, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne převzetí zboží kupujícím či jím pověřenou osobou. Uplynutím výše

uvedené lhůty veškeré nároky kupujícího z titulu odpovědnosti prodávajícího za zjevné vady zboží zanikají a prodávající k nim

v případě pozdějšího uplatnění nebude přihlížet.

5.2 Skryté vady zboží je kupující povinen písemně oznámit prodávajícímu (reklamovat) v záruční době, je-li prodávajícím garantována,

a to bezodkladně, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne jejich zjištění, jinak jeho nároky z titulu odpovědnosti prodávajícího

za skryté vady zboží zanikají a prodávající k nim v případě pozdějšího uplatnění nebude přihlížet.

5.3 V případě vad tykajících se rozdílu v množství zboží skutečně dodaného a na dodacím listu deklarovaného, jakož i v případě vad zboží,

které byly zjevně způsobeny při přepravě zboží zajišťované prodávajícím, je kupující navíc povinen sepsat s osobou, která přepravu zboží

provedla, zápis o vadách dodaného zboží a jeho kopii obratem dodat prodávajícímu spolu s oznámením vad (reklamací).

5.4 Písemná reklamace musí obsahovat přesný popis vady, odkaz na číslo dodacího listu nebo faktury a objednací číslo vztahující

se k reklamovanému zboží. Nároky z vad zboží je kupující povinen uplatnit buď osobně sepsáním reklamačního protokolu u prodávajícího

nebo písemně formou doporučeného dopisu. Nebudou-li nároky z vad kupujícím uplatněny nejpozději spolu s reklamací zboží,

má prodávající při oprávněné reklamaci kupujícího právo jednostranně rozhodnout o volbě nároku z vad zboží.

5.5 Je-li důvodem reklamace kupujícího vada, jejíž vznik zavinil kupující či spoluzavinil kupující a/nebo třetí osoba,

zejména nevhodným skladováním, nevhodnou manipulací, nesprávnou instalací, nedostatečnou údržbou či neodbornou opravou,

úpravou, nesprávným či neodborným použitím, použitím pro jiný než stanovený či obvyklý účel nebo vada vzniklá v důsledku vyšší

moci (tj. mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli prodávajícího) či je-li důvodem reklamace

přirozené opotřebení zboží, pak má prodávající právo takovou reklamaci neuznat a jako neoprávněnou tuto odmítnout.

5.6 Odstranění včas a oprávněně kupujícím reklamovaných vad zboží prodávající zajistí v technicky nejbližším možném termínu,

nejpozději však do 30-ti dnů ode dne, co mu byla doručena písemná reklamace kupujícího, nedohodnou – li se smluvní strany jinak.

Kupující je povinen prodávajícímu poskytnout potřebnou součinnost při odstraňování reklamovaných vad, zejména mu za tímto účelem

umožnit ke zboží přístup.

6. Sankce a smluvní pokuty

6.1 Smluvní pokutu za porušení povinností ze smlouvy jsou strany smlouvy povinny hradit následujícím způsobem:

a) prodávající je v případě prodlení se splněním povinnosti dodat zboží v dohodnuté lhůtě povinen uhradit kupujícímu

smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny nedodaného zboží za každý započatý den prodlení,

b) kupující je v případě prodlení s úhradou vyúčtované ceny zboží povinen prodávajícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05%

z dlužné částky za každý započatý den prodlení s její úhradou,

c) kupující je v případě odmítnutí převzetí zboží nebo jeho části z důvodů, za jejichž vznik prodávající neodpovídá,

povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 25% z kupní ceny nepřevzatého zboží bez DPH v případě, že jde o běžné zboží,

jež dodavatel vede skladem.

d) kupující je v případě odmítnutí převzetí zboží nebo jeho části z důvodů, za jejichž vznik prodávající neodpovídá, povinen

uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 100% z kupní ceny nepřevzatého zboží bez DPH v případě, že nejde o běžné zboží,

jež dodavatel vede skladem. 6.2 Nárok na náhradu škody, která vznikla porušením povinnosti ze smlouvy, na kterou se vztahuje

smluvní pokuta, není ustanoveními o smluvních pokutách nijak dotčen a smluvní pokuta se na náhradu škody nezapočítává.

6.3 Smluvní pokuty za porušení povinností ze smlouvy jsou splatné do pěti pracovních dnů od doručení jejich vyúčtování povinné smluvní straně.

6.4 Povinnost zaplatit smluvní pokutu a náhradu škody trvá i poté, co dojde k odstoupení od smlouvy některou ze smluvních stran či oběma

smluvními stranami.

7. Ostatní ustanovení, zrušení smlouvy

7.1 Kupující má povinnost mlčenlivosti o veškerých, zejména pak obchodních, technických a organizačních údajích o prodávajícím

a jím nabízeném zboží, které se dozvěděl při uzavírání a realizaci smluv. Povinnost mlčenlivosti podle tohoto článku trvá i po zániku

právních vztahů prodávajícího a kupujícího z jednotlivých smluv.

7.2 Prodávající je oprávněn započíst své splatné i dosud nesplatné pohledávky za kupujícím vyplývající ze smluv proti pohledávkám

kupujícího za prodávajícím. 7.3 Odstoupit od smlouvy lze pouze v případech, které stanoví smlouva, tyto VOP nebo občanský zákoník

v ust. § 2001 a násl.

7.4 Podstatným porušením povinností ze smlouvy, při kterém je dotčená smluvní strana oprávněna od smlouvy odstoupit

se rozumí zejména:

a) rozhodnutí o úpadku kupujícího, zahájení likvidace kupujícího nebo ztratí-li kupující oprávnění k podnikatelské činnosti,

b) nepotvrzení převzetí dodaného zboží kupujícím na dodacím listě prodávajícího,

c) prodlení kupujícího s úhradou vyúčtované ceny zboží delší 60 dnů,

d) prodlení prodávajícího s dodáním objednaného zboží delší 60 dnů.

7.5 Oznámení o odstoupení od této smlouvy musí mít písemnou formu, musí obsahovat důvod odstoupení od smlouvy

a je účinné okamžikem doručení odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně. 7.6 Odstoupením od smlouvy se tato

nezrušuje od svého počátku, ale ode dne účinnosti odstoupení do budoucna.

8. Zpracování osobních údajů a poučení subjektu

8.1 Základní ustanovení Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679

o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”)

je společnost Kopecký CZ, s.r.o. (dále jen: „správce“).

8.2 Kontaktní údaje správce jsou: adresa: Vinohradská 76, 618 00 Brno email: kopecky@kopeckycz.cz telefon: +420 548 133 111

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou

osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno,

identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické,

psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu

osobních údajů.

8.3 Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo

osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní

údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

8.4 Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)

podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu

(zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst.

2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu

mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky

(jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí

osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění dalších

marketingových aktivit. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

8.5 Doba uchovávání údajů Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících

ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení

smluvního vztahu). po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 let,

jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

8.6 Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce) Příjemci osobních údajů jsou osoby podílející se na dodání zboží / služeb /

realizaci plateb na základě smlouvy, zajišťující služby provozování eshopu a další služby v souvislosti s provozováním eshopu,

zajišťující marketingové služby. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní

organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb.

8.7 Vaše práva Za podmínek stanovených v GDPR máte právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. právo na výmaz osobních údajů

dle čl. 17 GDPR. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo

na ochranu osobních údajů.

8.8 Podmínky zabezpečení osobních údajů Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření

k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

8.9 Závěrečná ustanovení Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a

s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu

prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů

a že je v celém rozsahu přijímáte. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů

zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou

jste správci poskytl/a. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky.

9.2 Pro případ výskytu mezinárodního prvku ve smlouvě prodávající a kupující ujednávají, že smlouva se řídí výhradně

českým právem, zejména příslušnými ustanoveními NOZ a všechny spory, které mezi kupujícím a prodávajícím ze smlouvy

nebo v souvislosti s ní vzniknou a nebudou primárně urovnány dohodou smluvních stran, budou rozhodovány s konečnou

platností před obecnými soudy České republiky.

9.3 Prodávající a kupující ujednávají, že ustanovení § 1732 odst. 2, § 1764 věta druhá, ust. § 1766, § 1799 a § 1800,

jakož i ust. § 2101 odst. 1 věta druhá a věta třetí NOZ a ust. § 2108 se na smlouvu nepoužijí.

9.4 V případě, že dojde mezi Společností/Prodávajícím (podle toho jak se kde označujete) a spotřebitelem ke vzniku

spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou

dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení

spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Tyto VOP jsou platné od 1.1.2015